MLL Laajasalo järjestää jälleen kesälomalla alakoululaisille päiväleiritoimintaa!

17.2.2016

Kuvan on ottanut 4. luokkalainen

MLL Laajasalo järjestää kesälomalla päiväleiritoimintaa 1. - 6. luokkalaisille luonnonhavainnointiteemalla viikoilla 23-26 (6.6.- 1.7.) ma-pe klo 9-16.

Leirin aikana leiriläinen pääsee tutustumaan monipuolisesti ympäröivään merelliseen luontoon, unohtamatta perinteisiä leikkejä ja ulkoilua.

Aamuisin/iltapäivisin kokoontuminen Laajasalon Peruskoulun Alatalolla ip-kerhon tiloissa (Holmanmoisionpolku 1). Ryhmään otetaan n. 20 lasta/viikko. HUOM! Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittaudu ajalla 1.3. – 2.5.2016 lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: apipmll@gmail.com.

HUOM! Viikot 23 ja 24 ovat täynnä, vielä löytyy paikkoja viikoilla 25 ja 26!

Ilmoita lapsen nimi, ikä, luokka-aste, allergiat (pyrimme huomioimaan mahdollisuuksien mukaan), maksajan yhteystiedot ja sähköpostiosoite sekä mille viikolle lapsi ilmoittautuu.

Vastausviestinä rahastonhoitajamme lähettää yhden viikon varausmaksun, jonka maksaminen varmistaa paikan kesäleiriltä.

Leirin perushinta 130e/viikko, MLL Laajasalon jäsenhinta 110e/viikko.
Koko kuukauden hinta 450e/kk ja MLL Laajasalon jäsenhinta 400e/kk.

Lisätietoja ip-kerhon numerosta 040 8386171/Leena Hattunen.

Tervetuloa leirille!

- -

Lions Club Laajasalo avustaa kesäleiritoimintaan osallistuvia laajasalolaisia lapsia periaatteella 20€ per lapsi per viikko.

Lions Club C HKI Laajasalo täyttää 50 vuotta 16.5.16, johon liittyen klubi lahjoittaa tänä vuonna perinteisten jokavuotisten koulustipendien lisäksi muuhun laajasalolaisia lapsiperheitä ja nuorisoa tukevaan toimintaan varojaan, joita se on hankkinut eri aktiviteeteistään, myös laajasalolaisilta.

MLL Laajasalo kiittää avustuksesta, joka mahdollistaa laadukkaammat leiripäivien aktiviteetit ja tarjoilut jokaiselle leiriläiselle.