Yhdistys

Yhdistyksen tarkoituksena on toimialueellaan edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden perusturvallisuutta, hyvinvointia ja tervettä kehitystä. Yhdistys toimii näiden tavoitteiden edistämiseksi voimavarojensa mukaan vapaaehtoisvoimin.

Yhdistyksen hallitukseen kuuluvat ovat tavallisia vanhempia ja aikuisia, jotka haluavat tehdä mielekästä ja tärkeää vapaaehtoistyötä. Ajatuksenamme on toimia lasten ja heidän perheidensä kanssa yhdessä arjessa sekä tukea turvallista ja tasapainoista lapsuutta.

Tärkeää on ilo ja tekemisen riemu. Onni löytyy arjesta!

Tervetuloa iloiseen joukkoon!

Uudet vapaaehtoiset ovat aina tervetulleita antamaan uusia näkökulmia ja lisäämään paikallisyhdistyksen mahdollisuuksia.

• Voit osallistua toimintaamme tai järjestämiimme tapahtumiin omien voimiesi mukaan, esimerkiksi kertapanoksella
  • Vapaaehtoisena saat mahdollisuuden hyödyntää kykyjäsi, kuten käden- tai atk-taitojasi, musikaalisuuttasi tai jauhopeukaloasi, myös muiden iloksi. Toisaalta taidot eivät suinkaan ole välttömättömät - halu auttaa ja toimia yhteisten asioiden hyväksi riittävät.

Mikäli kiinnostuit, ota rohkeasti yhteyttä hallitukseemme.

Voit ilmoittautua vapaaehtoiseksi tapahtumiimme tai toimintaamme oheisella lomakkeella.