Muu toiminta

Kirpputorit

Järjestämme perinteisen lastenvaatteiden ja -tavaroiden kirpputorin keväällä ja syksyllä mahdollisuuksien mukaan. Kirpputorin yhteydessä kerromme myös toiminnastamme.

Asiantuntijaluennot ja keskustelutilaisuudet ajankohtaisista aiheista

Järjestämme mahdollisuuksien mukaan toimintavuoden aikana avoimia luento- ja keskustelutilaisuuksia lapsiperheitä koskettavista aiheista. Pyrimme yhteistyöhön alueen muiden toimijoiden kanssa.

Yhdistyksen kevätkauden päättäjäiset

Mahdollisuuksien mukaan järjestämme kaikkien kerhojen yhteiset ohjelmalliset päättäjäiset koko perheelle toukokuussa.

Suojatiepäivystys koulujen läheisyydessä koulujen alkaessa yhteistyössä Lionsien kanssa

Tukioppilastoiminta ja yhteistyö koulujen kanssa.

Jatkamme yhteistyön kehittämistä alueemme kaikkien koulujen kanssa.

Hyvä joulumieli -keräys

Osallistumme mahdollisuuksien mukaan vuotuiseen SPR:n, MLL:n, Ylen Aamu-TV:n ja Keskon yhteiseen Hyvä joulumieli -kampanjaan tekemällä ehdotuksia yhdessä seurakunnan kanssa alueemme lapsiperheistä, jotka tarvitsevat tukea. Toimitamme perheille lahjakortit.