KEVÄT 2022

MLL Laajasalon paikallisyhdistyksen järjestämien kerhojen kevätkausi käynnistyy viikolla 2. Ilmoittautuminen kerhoihin alkaa syksyllä kerhoissa harrastaneille maanantaina 29.11.2021. Vapautuneisiin kerhopaikkoihin voi ilmoittautua maanantaista 6.12.2021 alkaen.

Seuraamme kevään koronatilannetta aktiivisesti. Mikäli kerhoja ei koronan tähden voida pitää, palautetaan peruuntuneiden kerhokertojen maksut ilmoittautuneille. Voit siis huoletta ilmoittautua kerhoihimme!

Pääasiallisesti kerhot pidetään niille määrätyssä salissa. Ohjaajat voivat halutessaan hyödyntää lähiluontoa kerhoissa. Jos kerhokerta on ulkona, ilmoitetaan siitä hyvissä ajoin kerholaisille.

Kerhon osallistujamäärästä tulee olla 80% täynnä 3.1.2022 mennessä, jotta kerho toteutuu.

Kerhoissa vietetään hiihtolomaa viikolla 8 ja kevään viimeinen kerhokerta on viikolla 18.

Viikolla 19 järjestetään kevätjuhla!

Kerhoihin ilmoittaudutaan ilmoittautumisjärjestelmän kautta.

Tervetuloa vanhat ja uudet kerholaiset!

ILMOITTAUDU TÄSTÄ