MLL tarjoaa lapsiperheille nettimuskarin

24.3.2020

MLL:n yhdistysten muskarit, kerhot ja perhekahvilat ovat koronatilanteen takia tauolla. Perheet viettävät paljon aikaa kotona ja tekemisen tarve on suuri. MLL tukee perheitä tarjoamalla yhdistystensä toimintaan osallistuville ja kaikille jäsenilleen maksuttoman nettimuskarin.

Ohjattuja laululeikkejä

Sointupuu on lapsiperheille suunnattu nettimuskari, johon on tuotettu yli 100 erilaista laululeikkivideota. Videoilla laululeikkejä ohjaavat kokeneet muskariopettajat. Lyhyet alle 5 minuutin laululeikit on helppo toteuttaa kotona. Sisältö on jaettu lasten iän mukaan: 0-6 kk ikäisille vauvoille, 6-12 kk ikäisillä vauvoille sekä leikki-ikäisille. Lauluina on sekä perinteisiä että uudempia lastenlauluja. Tavoitteena on tuoda iloa arkeen ja tukea lapsen kasvua.

Sointupuun opettajat ohjaavat liikkeet selkeästi, joten aiempaa kokemusta vastaavista laululeikeistä ei tarvita. Tärkeintä on läsnäolo ja yhdessä tekeminen.

Ohjeet palvelun käyttöön

Mene sointupuu.fi sivustolle, klikkaa "Liity jäseneksi nyt"!  Valitse sen jälkeen kuvake, jossa lukee "3 kuukauden tilaus" ja jonka alalaidassa lukee "Jos sinulla on MLL:n koodi, valitse tämä". Seuraavaksi klikkaa otsikkoa "Onko sinulla kuponki?". Paina tästä ja kirjoita kuponkikoodi. Kirjoita koodiksi MLL2020. Täytä sitten omat yhteystietosi ja anna itse valitsemasi salasana (laitathan muistiin). Lopuksi klikkaa "Maksa ja liity jäseneksi" kuvaketta. Huomaa, että laskussa lukee 0 euroa eli sinua ei laskuteta eikä sinun pidä antaa luottokorttitietojasi. Saat sähköpostiisi vahvistusviestin, tarkista myös roskapostista. MLL:n ilmainen tilausjakso on 3 kk mittainen, eikä se jatku automaattisesti ellet kesäkuun jälkeen itse kirjaudu palvelun jäseneksi. Tämä tarjous on henkilökohtainen, joten koodia saa käyttää vain MLL:n jäsenet sekä MLL:n lapsiperhetoimintaan osallistuvat. Ohjeita saat tarvittaessa: info@sointupuu.fi.

Iloisia leikkihetkiä!