MLL Laajasalon paikallisyhdistys järjestää kaikki kesäleirit ja hakee kesätyöntekijöitä!

12.5.2020

Koronatilanteesta johtuen kesäleirien toteutuminen on ollut vaakalaudalla. 1.6.2020 voimaantulevien kokoontumisrajoitusten muuttaminen 10 henkilöstä 50 henkilöön mahdollistaa leirien pitämisen. (Hallituksen toteamus: epidemiologisen arvion perustella on mahdollista lieventää henkilömäärärajoitusta nykyisestä 10 henkilöstä enintään 50 henkilöön 1.6. alkaen toistaiseksi. Tilanne arvioidaan uudelleen kesäkuun loppuun mennessä.)

MLL Laajasalon paikallisyhdistyksen hallitus on päättänyt järjestää kaikki suunnitellut kesäleirit viikoilla 23-26. Toiminnassa huomioidaan etäisyyksien pitäminen ja erityinen hygienia. Leireille saa osallistua ainoastaan täysin terveenä.

Kesätyöntekijä kesäsetelillä

MLL Laajasalon paikallisyhdistys tarjoaa kesätyöpaikkoja nuorille kesäsetelillä. Työ on leiriohjaajan työtä. Jos olet iloinen, reipas ja pidät lasten kanssa puuhailusta, voisi tämä olla kesätyöpaikkasi!

Työaika on kaksi viikkoa ma-pe klo 9-15 joko viikot 23-24 tai viikot 25-26.
Ole nopealla aikataululla yhteydessä: Leena Hattunen / 040 8386171 tai apipmll@gmail.com.

Lisätietoa leiristä: Kesäluontoleiri