MLL Laajasalon kerhojen kevätjuhla keskiviikkona 17.5.2017 - Tervetuloa!

15.5.2017

MLL Laajasalon kerhojen kevätjuhlaa vietetään ke 17.5.2017 klo 17.30 alkaen Poikkilaakson ala-asteella Jollaksessa.

MLL Laajasalon paikallisyhdistyksen järjestämien kerhojen kevätjuhlaa vietetään keskiviikkona 17.5 kahdella juhlalla Poikkilaakson ala-asteella Jollaksessa.

Ensimmäinen juhla on klo 17.30-18.15. Juhlassa esiintyvät liikuntaleikkikoulut Liisa Aarnikoivun johdolla, muskarit Kati Toivion ohjaamana sekä taidekerhot Amanda Mantereen johdolla.

Toinen juhla on klo 18.30-19.15. Juhlassa esiintyvät lasten tanssiryhmät Dana Calabresen ohjaamina sekä iltapäiväkerhot Leena Hattusen johdolla.

Juhlissa on arpajaiset sekä Poikkilaakson ala-asteen saksan opiskelijoiden emännöimä kahvila. Pikkurahaa kannattaa siis varata mukaan herkkuja varten.

MLL Laajasalon paikallisyhdistys haluaa kiittää kuluneesta hauskasta kerhovuodesta ja toivottaa oikein hyvää kesää kerholaisille ja perheille! Ensi syksynä taas jatketaan iloista harrastamista!

Tervetuloa!