MLL Laajasalo järjestää päiväleiritoimintaa viikoilla 23-26 1-6 -luokkalaisille!

26.2.2017

Kuva: Christiane

Luonnossa retkeilyä, luonnon tutkimista, ulkoilua, leikkejä ja kesäisiä iloisia hetkiä!

MLL Laajasalo järjestää päiväleiritoimintaa 1-6 -luokkalaisille luonnonhavainnointiteemalla viikoille 23-26 ( 5.6.- 30.6.), ma-pe klo 9-16.

Leirien aikana leiriläinen pääsee tutustumaan monipuolisesti ympäröivään merelliseen luontoon, unohtamatta leikkejä ja ulkoilua.

Aamuisin ja iltapäivisin kokoonnumme  Laajasalon Peruskoulun Ala-talon ip-kerhon tiloissa. (Holmanmoisionpolki 1) Ryhmään otetaan n. 20 lasta/ viikko.

HUOM! Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä!

Ilmoittaudu ajalla 1.3.2017 - 2.5.2017 lähettämällä sähköpostia osoitteeseen:
apipmll@gmail.com

Ilmoittautumisviestissä tulee ilmoittaa seuraavat asiat:

• Lapsen nimi, ikä ja luokka-aste
  • Mahdolliset allergiat (pyrimme huomioimaan mahdollisuuksien mukaan)
  • Mille viikoille lapsi ilmoittautuu
  • Maksajan yhteystiedot ja sähköpostiosoite

Vastausviestinä lähetämme yhden viikon varausmaksun, jonka maksaminen varmistaa paikan kesäleiriltä.

HUOM! Kaksi ensimmäistä kesäleiriviikkoa ovat jo täyttyneet. Paikkoja löytyy vielä viikoilta 25 ja 26!

Leirin perushinta 110e/viikko. MLL Laajasalon jäsenhinta 80e/viikko.
Koko kuukauden hinta 380e/kk ja MLL Laajasalon jäsenhinta 300e/kk.

Lisätietoja MLL Laajasalon ip-kerhon numerosta 040 8386171/Leena Hattunen.

Tervetuloa kesäluontoleirille!