MLL Laajasalo järjestää jälleen suojatiepäivystystä koulun alkaessa!

6.8.2017

Ettei yksikään lapsi jäisi auton alle koulutiellä!

Keskimäärin kymmenen lasta kuolee ja yli 400 loukkaantuu vuosittain liikenteessä. Lähes puolet alakouluikäisten jalankulkijoiden loukkaantumisista tapahtuu suojateillä.

MLL:n Uudenmaan piiri ja Nordea Henkivakuutus järjestävät koulutien turvaajat -kampanjan koulujen alkaessa elokuussa yhteistyössä MLL:n paikallisyhdistysten kanssa. Kampanjan tavoitteena on saada autoilijat huomaamaan pienet koululaiset ja turvata näin koulutietä. Vapaaehtoiset koulutien turvaajat päivystävät heijastinliivit yllään koulujen läheisyydessä lasten saapuessa kouluun.

MLL Laajasalo organisoi Laajasalon Peruskoulun ja Poikkilaakson koulun läheisyydessä suojatiepäivystyksen seuraavasti:

10.-11.8 Suojatiepäivystys
Laajasalon Peruskoululla Lions Club Helsinki/Revonsalmi toimesta klo 8-9.05!
Poikkilaakson Ala-asteella MLL Laajasalon toimesta klo 8.30-9.00!
Tervetuloa mukaan kaikki halukkaat!

14.-15.8 Suojatiepäivystys
Laajasalon Peruskoululla MLL Laajasalon toimesta klo 8-9.05!
Poikkilaakson Ala-asteella MLL Laajasalon toimesta klo 8-8.30!
Tervetuloa mukaan kaikki halukkaat!

Heijastinliivejä saa Laajasalon Peruskoululla MLL Laajasalon ip-kerhosta ja Poikkilaakson koululta!

Tule turvaamaan lasten koulutietä, puoli tuntia yhtenä aamuna riittää!

Tiedustelut:

Leena Hattunen p. 040 8386171