MLL Laajsalon paikallisyhdistys järjestää 15.-16.8.2016 suojatiepäivystystä kouluilla!

15.8.2016

Ettei yksikään lapsi jäisi auton alle koulutiellä!

Vuosittain satoja lapsia loukkaantuu ja keskimäärin 15 lasta kuolee liikenteessä. Valtaosa lasten onnettomuuksista tapahtuu tietä ylitettäessä. Paikallisyhdistyksemme on mukana tempauksessa, jonka järjestävät MLL:n Uudenmaan piiri ja If Vahinkovakuutusyhtiö.

MLL Laajasalon paikallisyhdistys järjestää ma 15.8 ja ti 16.8.2016 suojatiepäivystystä seuraavasti:

Laajasalon Peruskoululla klo 8.00-9.05
Poikkilaakson Ala-asteella klo 8.15-8.35

Anna aikaasi hyvälle asialle. Vapaaehtoiset tervetuloa hakemaan heijastinliivi yllenne Laajasalon Peruskoululta MLL Laajasalon IP-kerhosta ja Jollaksessa Poikkilaakson Ala-asteelta. Tarkoituksena on kiinnittää autoilijoiden huomio ja varmistaa turvallinen kadun ylitys kaikille koululaisille!