MLL Laajasalon kerhoehdot

MLL:n Laajasalon paikallisyhdistyksen kerhojen ja toiminnan vakiosopimusehdot

Alkaen 30.1.2014

Ryhmiin ilmoittautuminen

Ryhmiin ilmoittaudutaan ilmoittautumisaikana verkkokaupassamme.  Ilmoittautuminen on sitova.

Ilmoittautuminen ryhmiin kesken kauden

Mikäli ryhmiin jää tilaa tai paikkoja vapautuu kesken kauden, ilmoitetaan siitä yhdistyksen nettisivuilla ja/tai fb-sivujen kautta. Ryhmiin, joissa on tilaa, voi ilmoittautua myös virallisen ilmoittautumisajan umpeuduttua. Mikäli kautta on jäljellä yli puolet, veloitamme täyden kausimaksun. Mikäli kautta on jäljellä puolet tai alle, veloitamme puolen kauden maksun. Kauden keston ollessa pariton, käytetään puolivälin mittarina asiakkaan kannalta suotuisempaa vaihtoehtoa.

Ilmoittautumisen peruminen

Ilmoittautumisen jälkeen paikkaa ei enää voi perua. Sen päivän jälkeen, kun kurssin toteutuminen varmistuu, peruutuksesta peritään vähintään kaksi viidesosaa koko kurssin hinnasta.

Laskutus

Yhdistys ei lähetä laskuja. Kerhopaikka maksetaan luottokortilla tai verkkopankissa ilmoittautumisen yhteydessä Holvi.com- palvelussa.

Kurssin peruminen

Yhdistys voi perua kurssin, mikäli osallistujia ei ole tarpeeksi tai kurssille ei löydy sopivaa ohjaajaa. Kurssin perumisesta ilmoitetaan asiakkaalle sähköpostitse. Kurssin peruuntuessa asiakkaalle palautetaan hänen suorittamansa osallistumismaksu.

Yksittäisen tunnin peruuntuminen

Yksittäiset tunnit saattavat peruuntua esimerkiksi ohjaajan sairastumisen tai muun äkillisen esteen vuoksi, mikäli yhdistys ei ole yrityksestä huolimatta onnistunut järjestämään ohjaajalle sijaista. Tilanteen ollessa kertaluontoinen tuntia ei yleensä korvata.

Asiakkaan poissaolo tunneilta

Asiakkaan yksittäisiä poissaoloja ei korvata. Mikäli asiakas on sairauden vuoksi estynyt osallistumaan tunnille vähintään neljän viikon ajan, yhdistys voi saatuaan lääkärintodistuksen palauttaa asiakkaalle osallistumismaksusta sairauslomaa vastaavan summan. Yhdistys hyvittää sairausajan poissaoloja vain lääkärintodistusta vastaan.

Yhdistys pidättää oikeuden väliaikaisiin tai pysyviin ohjaajamuutoksiin.

Harrastekerhoihin osallistuva lapset on vakuutettu kerhojen aikana vakuutusyhtiö Tapiolassa. Vakuutuksen ”Lasten ja vapaaehtoisten työntekijöiden tapaturma- ja vastuuvakuutus” ehdot ovat nähtävissä Tapiolan nettisivuilla. Harrastekerhoihin osallistuvien aikuisten (yli 20-vuotiaat) tulee huolehtia itse vakuutusturvastaan osallistuessaan yhdistyksen toimintaan.